SDE je civilna platforma neodvisnih strokovnjakov in strokovnjakinj s širokim profilom za doseganje sinergijskih ucinkov vrednotenja za trajnostni napredek skupnosti.
Uspešnost Ministrstva za notranje zadeve pri upravljanju s podprogramom Urejanje notranjih zadev (08011701 Urejanje notranjih zadev) (21. 2. 2013).
Računsko sodišče Republike Slovenije (v nadaljevanju: računsko sodišče) je revidiralo uspešnost uveljavljanja k ciljem in rezultatom usmerjenega proračunskega procesa Ministrstva za notranje zadeve (v nadaljevanju: ministrstvo) pri načrtovanju, spremljanju in poročanju o izvajanju nalog ter doseganju zastavljenih ciljev na podprogramu 130204 Urejanje notranjih zadev v okviru državnega proračuna za leti 2010 in 2011.Računsko sodišče je med drugim ugotovilo, da:
• ministrstvo nima načrta, ki bi povezal področne strategije ministrstva in prioritet za uveljavljanje nacionalnih interesov na vseh področjih notranjih zadev;
• dolgoročni in strateški cilji področja notranjih zadev so v obstoječih strateških dokumentih presplošni, da bi lahko bili vodilo, nekatera področja notranjih zadev pa v strateških dokumentih sploh niso zajeta;
• revidirani podprogram je bil oblikovan preobsežno in nehomogeno, zanj ni bilo mogoče oblikovati nekaj skupnih in jasnih dolgoročnih ter kratkoročnih izvedbenih ciljev s pričakovanimi rezultati in jasnimi prioritetami;
• cilji v finančnih načrtih za leto 2010 ne ustrezajo programskim ciljem; pokazatelji delovanja v finančnih načrtih praviloma nimajo določenih izhodiščnih in končnih vrednosti;
• cilji v finančnih načrtih za leto 2011 ne omogočajo merljivosti njihovega doseganja;
• metodološka pojasnila, potrebna za izračun kazalnikov, niso opredeljena;
• v finančnih načrtih za leti 2010 in 2011 ni zagotovljena zadostna proračunska transparentnost, primerljivost in sledljivost; ni jasne povezave med obsegom finančnih sredstev in vsebino podprograma; ni mogoče oceniti uspešnosti podprograma;
• letna programa dela in finančna načrta ministrstva sta premalo jasna in konkretna, da bi konec leta omogočala ocenjevanje dosežkov; poročili o doseženih ciljih in rezultatih za leti 2010 in 2011 nista pripravljeni sistematično in na način, ki bi omogočal jasen, celosten, uravnotežen in objektiven pregled delovanja ministrstva za izbrani podprogram; na podlagi poročil o delovanju ni mogoče ustrezno presojati uspešnosti.
• obstoječi informacijski sistem ne predstavljajo dobre podpore pri obvladovanju celotnega poslovnega procesa, ne omogočajo učinkovitega vodenja in uveljavljanja ciljno usmerjenega upravljanja.